2011 m. sausio 12 d., trečiadienis

LCG @ Silence night and 2010 best parties or whateva fun

Skaitydami klausom čia.
Pradedam.
Renginukas praūžė prieš septynias begales laiko, bet  aš vis vien jaučiu pareigą sakyti, kas ypatingo įvyksta naktinio gyvenimo peripetijose, todėl Silence Night nepaminėti- negalima.

Miniu:
Vyko Silence Night.
"Kas tai, drauge MolySoup?" - klausia doras vilnietis/kaunietis/svetimmiestis, nekarto nedėjęs kojos Panevėžin. Atsakau: tai, mano drauge, buvo vakarėlis vienintėliame normaliame  Panevėžio klube su vakaro žvaigždėm- Mario Basanov & Vidis priešaky. Trumpiau- "Changed" albumo pristatymas.

Miniu + mano nuomonė:
Įžengėm į Tuborg'ą (laukiu pinigų už savanorinę reklamą). Apšildė Tuborgo Dj. Dar geriau Tuborge apšildė Tuborgo alus, kuris, beje, skaniausias mano visiškos-alaus-nekentėjos-negurmanės receptoriams. Ir tada pasipylė dūmai, nuskambėjo fanfaros, minia prasiskyrė kaip Raudonoji jūra Jėzui Kristui ir šventieji Basanov ir Vidis žengtelėjo  link pulto.O mano nuomonę apie juos susiformavo kažkoks prisišniojęs senukas. Va, ką jis man sakė:
"Bliambački, jei žinocum, tai čia mŪzika yra toookia primityvi ir lieva, nes *neaiškus vapėjimas nuo alkoholio".
Šitaip apšvietė tas muščin (kaip save vadina) , todėl mano žvilgsnis buvo kažkoks  kritiškas "Changed" atžvilgiu. Bet ką darysi. Nors aš prisiekiu- tikrai tikrai aklai nepasitikiu išgėrusiais 40-ečiais! Vis tiek muzika malonaus šoko nepaliko. BET ko tik lengvas alutis, mielos draugelės, šalia šokančios Klūpančiosios Pudrinės negali išsklaidyt... Taip ir pakėlė nuotaiką, taip ir išėjau su šiepu.

Išvada:
Panevėžyje tokie renginukai tik delikatesas.



linka's į albumą feisbūke http://www.facebook.com/album.php?fbid=126777584056087&id=100001715391214&aid=22977

O dabar, kad ir pavėluotai, bet osam'iškiausi 2010 (nuo LCG susikūrimo) vakarėliai @ Lil' Chicago:
Ausis kreipiam čia



Renginys- geras. Vieta- gera. Bet jausmas vis vien ne kažkoks.


5. Mario Basanov & Vidis  "Changed" pristatymas

 
Atmosfera-super, bet iš albumo tikėjaus daugiau.

4. SEL "Aš kaip žąsis" pristatymas
 
Mes nebuvom. Bet mano mama buvo. Atsiliepė gerai.
Gerai atsiliepė ir prigrūsta žmonių salė. Gerai atsiliepė
ir mūsų kolega. 4 vieta- drąsiai.

3. Leon Somov & Jazzu "Score" pristatymas
Kad ir kaip buvo sunku žiūrėti į susireikšminusią Jazzu
povyzą... visgi, reikšmintis ji turi dėl ko.
Balsas kip lakštingalos, ypač kai savo
nuostabiuoju "apple" pritaria Leon Somov
 


 
2. AVaspo "Niagara" pristatymas 



Ilgai galvojau, ar neverta jam būti pirmam...
Bet niekas nešoko. čia buvo minusias.
O šiaip- pirmą kartą buvau
taip nustebinta ir iš nuostabos apturėjau
vidinius šiurpulius.


Absolutely-freaky WOW!~~

Ilgas įrašas gavos.. gal kiek PERilgas. Bet jei skaitei- ačiū, jei neskaitei- ne ačiū. Tačiau, viskas susieina į vieną sakinį:

Don't like fun? Go back to the Middle ages, son!

with love, Moly Soup

4 komentarai:

  1. KLŪPANČIOS PUDRINĖS :DDDDD numiriau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nemirk, morningcoffee, mums tavęs reikia. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kiti buna niekur nekisa nosies ir skundziasi, kad nera kur naktimis pasibastyti musu miestuose... Visko yra, tik reikia, matyt, susirasti, ir kartais standartus sureguliuoti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai "tokiems" čia vietos nėra! Turim mes visko (beveik) po trruputį ir užtenka.

    AtsakytiPanaikinti

Talk to us: