2011 m. rugsėjo 17 d., šeštadienis

Paroda, kurią turi aplankyti

Panevėžyje vyksta nuostabi grafiko Tado Gindrėno paroda. Kūrėjo darbai primena pop men'ą, tačiau atlikti lino,medžio raižinio technika, kurią naudojo mūsų senoliai, protėviai tautodailėje. Pats menininkas yra žiauriai kietas, gražus ir stilingas. Be to labai kuklus ir drovus, per atidarymą visas drebėjo.


Nepasipuikuokit ir NEMOKAMAI užsukit pažiūrėti į XX galeriją. 


P.S. Draugai ir kolegos, kurie pamatė šį darbą, nusprendė, kad mergina labai primena mane.Labai keistas jausmas, nes kai ir aš pamačiau tą darbą sekundei pagalvojau, kad primena mane. Bet ta šukuosena... :D

3 komentarai:

  1. Dievinu gafiką, puikūs darbai, ačiū kad pasidalinai :)

    Sandra
    Kur mano raktai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. O aš dievinu nemokamus gėrimus ir valgius, bet su manimi niekas nepasidalino. Kita karta reikės kitą dalintuvą rinktis.

    AtsakytiPanaikinti

Talk to us: