2011 m. lapkričio 24 d., ketvirtadienis

PASKAITA.ŠIANDIEN.

Jei šiandien užims toks jausmas, kad nieko naudingo nenuveikėt ar šiaip galvoj tuščia, kviečiu į neovangardo klasiko Česlovo Lukensko paskaitą apie šiuolaikinį meną. 


KUR? Dailės galerija. KADA? Šiandien, 17 valandą. 




Labai neseniai dailės galerijoje vyko šio menininko paroda. Nepasipuikavau ir aš jos aplankyti ir iš tiesų mane toks menas labai šokiravo. Realiai, esu estetinio meno pasekėja, kuriai svarbu, kad menas būtų grožis. Tačiau pritariu ir kitai meno pusei, kad jis turėtų skleisti žinią, spręsti problemas, keisti visuomenę. Todėl man labai svarbi idėja. Tačiau Jacovskio instaliacijose aš visiškai nieko neižvelgiau: nei grožio, nei idėjų....

Todėl ši paskaita turėtų būti išeitis, kaip suvokti, ką šis žmogus kuria.
Apskritai, jis man kelia susižavėjimą. Būti bepročiu ir dekanu. Juk smagu ar ne ?

Susitiksim ten ;))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Talk to us: